HTML

Keszulj Amerika Jovunk

Elmenybeszamolo, kaland/teleregeny, USA-bol/rol. Tolunk/Nektek. Vilagot lat a KetMano.

Friss topikok

  • én is akarok!: Sziasztok KÜLHONI MAGYAR Barátaink! Örülünk, hogy szerencsésen "haza" értetek, és sok sok szép él... (2012.02.12. 22:50) Home, sweet home
  • Maary: Drága Manókák! Hű blogolvasótok voltam az elmúlt 3 hétben! Köszi, hogy végigkövethettem veletek az... (2012.02.12. 22:40) meg meg tobb kep kep
  • bakke: A p..ba nagyon elcsúsztam az írásotokkal... Bepótolom hama-hama! Nincs netem és festettem az elmúl... (2012.02.06. 14:22) Magunkra maradtunk
  • Maary: Sziasztok Manócskák! Hát sajnos elérkezett az amerikai kiruccanásotok vége, gondolom csak úgy repü... (2012.02.06. 11:04) DeLorean es napsutes
  • én is akarok!: Az TUTI!:) Én meg filmeznélek Benneteket mint a Hollywood-i sztárokat!:) Ma ünnepeltük Arika néni ... (2012.02.05. 17:48) meg meg tobb kep

Címkék

DeLorean es napsutes

2012.02.06. 08:22 manokakok

 

 

Ismet farkasszemet neztem a DeLorean-nal! Most azonban joval kozelebbrol, ugy, ahogy azt csak keveseknek adatik meg. Igazabol a Griffith-park bejaratat szerettuk volna megtalalni, hogy egy ot kilometeres kis setat tegyunk egy kilatoponthoz, ahonnan gyonyoruen latni a Hollywood feliratot a domboldalban. Tobb, mint egy oran keresztul probaltuk megtalalni az utvonalat (TomTom mindenaron olyan utakon akart vinni, amelyek le voltak zarva), de feladtuk, mivel aznapra meg a Santa Monica tengerpart felfedezese is be volt tervezve. Ahogy a parkban autokaztunk, az egyik parkoloban megpillantottuk ot: az idogepet, amely pontosan ugy nezett ki, mint a filmben. Mint kesobb kiderult, belulrol is pontosan a filmbelivel azonos masolat. Felrealltunk, es tulajdonosa engedelyevel (aki termeszetesen “Doc”-nak volt oltozve) beulhettem es megcsodalhattam teljes valojaban. A tulaj nagy Vissza a jovobe rajongo, a kocsi es o pedig mar harom masik filmben szerepelt.

Santa Monica tengerpartja hangulatos, rendezett, igazi “Baywatch” erzessel toltott el minket. Bicajra pattantunk, es egettunk egy kis kaloriat tobb ezer masik kerekparossal egyutt. A napon nagyon meleg volt, a hosszu nadrag tapadt rank rendesen. Teljesen kozhelyes dolgokat muveltunk ezutan: setaltunk a homokban, vacsoraztunk a molon, majd megneztuk a naplementet a Csendes-oceanban.

Mai –egyben utolso – napunkat San Diegoban toltottuk el. Kalifornia masodik legnepesebb varosa korantsem tunt olyan hatalmasnak, mint Los Angeles. Meg tobb palmafa es zold, kellemes hazak, mexikoi hatas. Probaltuk magunkat minel tobb napfennyel es meleggel megszivni, hogy kitartson nyarig. Kajakozni szerettunk volna, de a szeles ido miatt azt mondtak, hogy a fo attrakciot, a barlangokat nem tudjuk megnezni. Igy hat errol lemondtunk, es helyette meglatogattuk a vilag egyik legnevesebb es legmodernebb allatkertjet a Balboa-parkban. A kertben mintegy 800 faj 4000 egyede el, koztuk peldaul az orias panda, amelyet csak nagyon keves allatkert tudhat magaenak a foldon. Nekunk az tetszett benne a legjobban, hogy a novenyvilag is rendkivul gazdag volt. Ugy ereztuk magunkat sokszor, mintha tenyleg az allat eredeti elohelyen lennenk. Hatalmas palmak, bambuszok, lianok kozott setalgattunk, es csodaltuk az elolenyeket a vilag minden tajarol.

Holnap visszaautozunk Los Angelesbe, es egyutt ebedelunk Markkal, aki sajnos megsem lesz rajta a jaratunkon, mivel a nagy ho Londont is elerte szombaton, es nem tudott felszallni, csak ma. Egy nappal kesobbre halasztottak ezert az o gepet visszafele, ami miatt bosszusak is vagyunk, mert szegeny direkt miattunk kerte magat a mi jaratunkra. Azert remelem, nem utal minket annyira…

Meg egy alkalommal fogunk jelentkezni, a hazatertunk utan, es persze fokozatosan rakunk fel kepeket a szokasos honlapra, kesobb pedig sokkal tobbet facebookra is. 

Goodby America, it was nice to see you!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://keszuljamerikajovunk.blog.hu/api/trackback/id/tr634071154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maary 2012.02.06. 11:04:20

Sziasztok Manócskák!
Hát sajnos elérkezett az amerikai kiruccanásotok vége, gondolom csak úgy repült az idő, hiszen sok-sok izgalmas és szép helyen jártatok, sok mindent csináltatok, nem unatkoztatok az tuti! :) Én itthonról nyomon követtem írásaitokat és nézegettem képeiteket, nagyon jó volt és egyben kicsit "szomorú" is, mert mindig belegondoltam hogy milyen jó lett volna ezeket veletek együtt átélni a kis "ír" csipet csapattal! :) Remélem újult erővel és feltöltődve tértek vissza a zöld szigetre és remélem hamarosan személyesen is élménybeszámolót tartotok majd!!! Hiányoztok ám nagyon!!!!:( Sok-sok puszi és ölelés!!! :))
süti beállítások módosítása