HTML

Keszulj Amerika Jovunk

Elmenybeszamolo, kaland/teleregeny, USA-bol/rol. Tolunk/Nektek. Vilagot lat a KetMano.

Friss topikok

  • én is akarok!: Sziasztok KÜLHONI MAGYAR Barátaink! Örülünk, hogy szerencsésen "haza" értetek, és sok sok szép él... (2012.02.12. 22:50) Home, sweet home
  • Maary: Drága Manókák! Hű blogolvasótok voltam az elmúlt 3 hétben! Köszi, hogy végigkövethettem veletek az... (2012.02.12. 22:40) meg meg tobb kep kep
  • bakke: A p..ba nagyon elcsúsztam az írásotokkal... Bepótolom hama-hama! Nincs netem és festettem az elmúl... (2012.02.06. 14:22) Magunkra maradtunk
  • Maary: Sziasztok Manócskák! Hát sajnos elérkezett az amerikai kiruccanásotok vége, gondolom csak úgy repü... (2012.02.06. 11:04) DeLorean es napsutes
  • én is akarok!: Az TUTI!:) Én meg filmeznélek Benneteket mint a Hollywood-i sztárokat!:) Ma ünnepeltük Arika néni ... (2012.02.05. 17:48) meg meg tobb kep

Címkék

nehany kep az elso napokrol

2012.01.21. 16:23 manokakok

Haho mindenkinek!

FIGYELMEZTETES!

Ez csak egy kis izelito. Az alabbi linkre torteno kattintas senkit sem mentesit  a teljes prezentacio megtekintese es 3 oras elmenybeszamolo meghallgatasa alol, - szemelyes talalkozasunk eseten.:)

Sajnos nem talaltunk jobb megoldast a kepek feltoltesere csak kulso linken tudtuk megoldani, elore is bocsi.

 

A kepek visszafele idorendben vannak, tehat ha a masodik lapon az utolso keppel kezdtek es a balra nyillal leptettek, akkor az esemenyeket kb. ugy lathatjatok, ahogyan azt mi is ateltuk.

Remelem nem sikerult tul bonyolultra, legkozelebb mar figyelunk ra, ha el nem felejtjuk:)

http://kyprida.xfree.hu/234969

 

Ps.

Mar nem kell am sokat varni a kovire...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://keszuljamerikajovunk.blog.hu/api/trackback/id/tr593629114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maary 2012.01.21. 18:53:04

Sziasztok!
Megnéztem a képeket, nagyon jók! :) Várom a folytatást!!! :)
Puszi

én is akarok! 2012.01.22. 15:37:55

Hú-húú!

Jók a képek,olyan hihetetlen,hogy tényleg ilyen sárga ott minden! :))

én is akarok! 2012.01.22. 15:38:37

Hú-húú!

Jók a képek,olyan hihetetlen,hogy tényleg ilyen sárga ott minden! :))
süti beállítások módosítása