HTML

Keszulj Amerika Jovunk

Elmenybeszamolo, kaland/teleregeny, USA-bol/rol. Tolunk/Nektek. Vilagot lat a KetMano.

Friss topikok

  • én is akarok!: Sziasztok KÜLHONI MAGYAR Barátaink! Örülünk, hogy szerencsésen "haza" értetek, és sok sok szép él... (2012.02.12. 22:50) Home, sweet home
  • Maary: Drága Manókák! Hű blogolvasótok voltam az elmúlt 3 hétben! Köszi, hogy végigkövethettem veletek az... (2012.02.12. 22:40) meg meg tobb kep kep
  • bakke: A p..ba nagyon elcsúsztam az írásotokkal... Bepótolom hama-hama! Nincs netem és festettem az elmúl... (2012.02.06. 14:22) Magunkra maradtunk
  • Maary: Sziasztok Manócskák! Hát sajnos elérkezett az amerikai kiruccanásotok vége, gondolom csak úgy repü... (2012.02.06. 11:04) DeLorean es napsutes
  • én is akarok!: Az TUTI!:) Én meg filmeznélek Benneteket mint a Hollywood-i sztárokat!:) Ma ünnepeltük Arika néni ... (2012.02.05. 17:48) meg meg tobb kep

Címkék

1-2. nap

2012.01.20. 17:50 manokakok


 Itt vagyunk!

 

Reggel hat ora van. Mindketten fent vagyunk mar egy ideje es probalnank aludni, de nem tudunk. Sotet van es mindenki mas meg alszik. A szamitogep meg mindig az otthoni idot mutatja : delutan egy ora.

Meg mindig nehez elhinni, hogy itt vagyunk. Nagy bambulo szemekkel figyeltem Los Angelest a leszallas husz perce alatt. Ezert a latvanyert mar megerte 11orat repulni. Es meg a HOLLYWOOD feliratot is lattuk a hegy oldalaban!

A Virginnel elmeny volt repulni. Rengeteg mozifilm, ingyen ital, rengeteg kaja. Zoli ugy erezte, hogy folyamatosan etetnek minket: meleg ebed, desszert, jegkrem, delutani snack, scone (edes pogacsa)…Es raadasul fonokom (legiutas kisero elso osztalyon) otthonrol gondoskodott arrol, hogy kulonleges banasmodban reszesuljunk. Jo baratja pont szolgalatban volt, es neki koszonhetoen welcome drinket kaptunk, enyhitve az utazas elotti idegesseget (persze csak rolam van szo, Zoli teljesen laza volt vegig). A repulout vege fele pedig odajott hozzank, es egy kedves parbeszed utan atnyujtott nekunk egy zacskot egy uveg borral es pezsgovel, majd ezeket o maga felrakta a poggyasztartoba nekunk. Leszallas utan mar a vamnal alltunk sorba, amikor kedves legiutaskiseronk utanunk szaladt a zacskonkkal, amit jol ottfelejtettunk a megerkezes nagy izgalmaban.

Az emberek tobbnyire igen kedvesek voltak L.A. repteren. Hip hop eljutottunk ahhoz a terminalhoz, ahonnan ment tovabb a gepunk a “sivatagba”. Volt meg egy csomo idonk, igy megkostoltuk eletunk elso igazi amerikai hamburgeret, ami kellemes meglepetes volt, mert izlett. Ezutan viszont mar olyan faradtak voltunk, hogy  en a csomagomon aludtam el a varoban, aztan a minigepre torteno felszallas utan mindketten szinte azonnal mely komaba estunk es masfel ora mulva, a leszallas elott ebredtunk tudatunkra, amikor a gep egy kis legorvenybe kerult. Ekkor mar ottani ido szerint este 10:30 volt, igy nagy volt az orom mindket oldalrol, amikor megpillantottuk egymast Andiekkal Albuquerque repteren. Az alvassal nem volt gond.

Masnap konnyu programot terveztek nekunk vendeglatoink. Rovid kocsiut, vasarolgatas, kinai ebed (hu, a csaladom nagyon elvezne, annyit ehetsz, amennyit akarsz abbol az ezerfele etelbol, ami kint van, yumm yumm), otthoni cseveges, Patrikkal jatszas, jacuzzi a lakopark kertjeben. Ja, es igen. Albaquerque tenyleg sivatag. Hegyekkel korulveve, keves fa, sok kis bokor, minden sargas szinu. Meg a hatalmas outletek is, amelyekben harmad, negyed aron lehet kapni tervezok ruhait.

Sajnos nem sikerult eleg konnyure a program, mert en ot orakor doltem ki, Zoli pedig nem sokkal kesobb kovetett engem, igy az esti etterem elmaradt. Oszinten remeljuk, hogy a mai nap mar kicsit jobban szokja a szervezetunk az idoeltolodast, es kicsit tobbet tudunk meselni kovetkezo bejegyzesunkben a varosrol es a kornyekrol.

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://keszuljamerikajovunk.blog.hu/api/trackback/id/tr223602060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maary 2012.01.20. 22:00:42

Sziasztok Drága Manókák!!!
Hát megérkeztetek szerencsésen oda a messzi Amerikába! :) Olyan jó olvasgatni ezeket a sorokat, minden nap nézem van e valami új!! :) Így egy kicsit olyan mintha mi (poor itthon ragadt munkanélküliek :)) ott lennénk veletek, és legalább lélekben átéljük a veletek történteket! :) Nagy izgalommal és kíváncsisággal várom a további cikkeket Dicu főszerkesztő asszonytól!!! :))) Puszi: Mary

én is akarok! 2012.01.20. 22:59:24

@Maary: Hát igen Draga Dicum!!! Látszik a te kis irói vénád, ezt folytatnod kell...
Én is ma már vagy 6szor beléptem megnezni irtatok e valamit...Annyira izgi itt olvasgatni mi jot csinaltok es mi történik veletek...
Úgy érezzük mi az ír kis csapat ott van veletek...:)
Nagyon jó Amerika felfedezést nektek TúraManók!!!
Sok puszi Betti és Tomi

Dada the beste 2012.01.21. 13:13:07

Sziasztok! Milyen szép levelet írtatok! Anyának csak simán átkopizom sms-be, azt küldtem el, így a legegyszerűbb... Puszilom Andiékat is, örülök, hogy jól vagytok, én is már vagy ötször voltam fenn, hogy mikor írtok. Tök szerencsések vagytok Mark miatt, kiváncsi vagyok, mit talál ki visszafele, lehet privát szobátok is lesz és kívánhatjátok, hogy súlytalanságban szexelhessetek ??? :-))))) De ez még odébb van, most fürödjetek a homokban és próbáljatok nem elfáradni! Pusssszzzz
süti beállítások módosítása