HTML

Keszulj Amerika Jovunk

Elmenybeszamolo, kaland/teleregeny, USA-bol/rol. Tolunk/Nektek. Vilagot lat a KetMano.

Friss topikok

  • én is akarok!: Sziasztok KÜLHONI MAGYAR Barátaink! Örülünk, hogy szerencsésen "haza" értetek, és sok sok szép él... (2012.02.12. 22:50) Home, sweet home
  • Maary: Drága Manókák! Hű blogolvasótok voltam az elmúlt 3 hétben! Köszi, hogy végigkövethettem veletek az... (2012.02.12. 22:40) meg meg tobb kep kep
  • bakke: A p..ba nagyon elcsúsztam az írásotokkal... Bepótolom hama-hama! Nincs netem és festettem az elmúl... (2012.02.06. 14:22) Magunkra maradtunk
  • Maary: Sziasztok Manócskák! Hát sajnos elérkezett az amerikai kiruccanásotok vége, gondolom csak úgy repü... (2012.02.06. 11:04) DeLorean es napsutes
  • én is akarok!: Az TUTI!:) Én meg filmeznélek Benneteket mint a Hollywood-i sztárokat!:) Ma ünnepeltük Arika néni ... (2012.02.05. 17:48) meg meg tobb kep

Címkék

udv mindenkinek

2012.01.16. 23:49 manokakok

Szeretettel koszontunk minden kedves Erdeklodot!

A mai nap tulajdonkeppen meg csak a -2. nap es mar most nagyon faradtak vagyunk, ugyanis izgatottan keszulodunk a nagy kalandra, es a munkahely se kimel minket az utolso napokon (sem). Dicu mar osszepakolta cuccai nagy reszet; en csak holnap este fogom elkezdeni, varom az ihletet...

Programunk kicsit kotott. Elso dolgunk, amikor talajt erunk es megcsokoltuk a leszallopalyat, hogy kielegitsuk Dicuka terkepvasarlasi vagyat, ezert megtamadjuk az elso boltot, ahol lehet vilagatlaszt venni. Ezutan egy het tesomeknal a sivatagban. Sok tervuk van, meglatjuk mire lesz ido. Remelem, a tevegeles nem marad el! Utana egy kis autokazas, es mar jovunk is haza. Hogy mi tortenik velunk, arrol itt olvashattok majd.

Nyugodalmas jo ejszakat mindenkinek!

 

Ui.:Elnezest kerunk elore is az ekezet nelkulisegert. Remeljuk, az elvezeti erteken nem ront tul sokat...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://keszuljamerikajovunk.blog.hu/api/trackback/id/tr203556980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dada the beste 2012.01.21. 13:10:34

Sziasztok! Milyen szép levelet írtatok! Anyának csak simán átkopizom sms-be, azt küldtem el, így a legegyszerűbb... Puszilom Andiékat is, örülök, hogy jól vagytok, én is már vagy ötször voltam fenn, hogy mikor írtok. Tök szerencsések vagytok Mark miatt, kiváncsi vagyok, mit talál ki visszafele, lehet privát szobátok is lesz és kívánhatjátok, hogy súlytalanságban szexelhessetek ??? :-))))) De ez még odébb van, most fürödjetek a homokban és próbáljatok nem elfáradni! Pusssszzzz
süti beállítások módosítása