HTML

Keszulj Amerika Jovunk

Elmenybeszamolo, kaland/teleregeny, USA-bol/rol. Tolunk/Nektek. Vilagot lat a KetMano.

Friss topikok

  • én is akarok!: Sziasztok KÜLHONI MAGYAR Barátaink! Örülünk, hogy szerencsésen "haza" értetek, és sok sok szép él... (2012.02.12. 22:50) Home, sweet home
  • Maary: Drága Manókák! Hű blogolvasótok voltam az elmúlt 3 hétben! Köszi, hogy végigkövethettem veletek az... (2012.02.12. 22:40) meg meg tobb kep kep
  • bakke: A p..ba nagyon elcsúsztam az írásotokkal... Bepótolom hama-hama! Nincs netem és festettem az elmúl... (2012.02.06. 14:22) Magunkra maradtunk
  • Maary: Sziasztok Manócskák! Hát sajnos elérkezett az amerikai kiruccanásotok vége, gondolom csak úgy repü... (2012.02.06. 11:04) DeLorean es napsutes
  • én is akarok!: Az TUTI!:) Én meg filmeznélek Benneteket mint a Hollywood-i sztárokat!:) Ma ünnepeltük Arika néni ... (2012.02.05. 17:48) meg meg tobb kep

Címkék

-1. nap

2012.01.17. 18:54 manokakok


Kedves Olvasoink!

 

Marcsak egy nap. Holnap reggel atszeljuk az Ir-tengert, es Londont elhagyva egy 11 oras(!) repuloutnak nezunk elebe. Majd – mivel meg nem ez az uticel aznap – ismet gepre szallunk, es irany Albuquerque! Hosszu nap lesz…Pontosan 31oras.

En bizony elegge izgulos vagyok, ha repulesrol van szo, ezt legtobben tudjatok, ugyhogy a holnapi nap komoly megprobaltatasokkal var ram. Persze nem panaszkodom: 20 nap az amerikai kontinensen, ebbol 6 Uj-Mexikoban es 13 az “Arany” Allamban. Es a vilag legjobb legitarsasagaval repulunk! Legalabbis fonokom szerint, aki nekik (is) dolgozik.

Az igaz, hogy a borondomet mar bepakoltam, de mivel mar majdnem teli van, es terveim kozt szerepel egy nagybevasarlas odakinn, ezert ki fogom venni felet es felig uresen hagyom. Legyen hely, az a biztos. Zoli lazasan keszulodik. Hatalmas csatat viv valamelyik aktualis terrorista szervezettel a nappaliban. Meg koran van neki pakolni (este 5ora van). Es kulonben is harom hetig nincs utkozet, ki kell hasznalni az utolso perceket. Amugy nagyon irigy vagyok ra, mert “feltorte” ma a perselyet, amelybe pontosan egy eve gyujti a 2eurosokat, es 209 darabot szamoltunk.

Meg ennyit amugy sosem keszultunk “nyaralasra”. Uj (ujjlenyomatos) utlevel es nemzetkozi jogositvany keszittetese, utikonyv olvasas (kedvencem), hotelkereses-foglalas (konkretan hatrol van szo, ezt azert nem bizzuk a veletlenre sok massal ellentetben), terkepbongeszes (masik nagy kedvenc!), es nem utolsosorban autofoglalas. Na ez nem volt egyszeru. Legfontosabb szabaly, amit megtanultunk eddig az Allamokkal kapcsolatban: legyen egy hitelkartyad! Na nekunk nincs. Lehet, hogy a legnagyobb kalandjaink ebbol kifolyolag lesznek.

Na mara ennyi, megyek vissza a borondomhoz. Kovetkezo irasunk remelhetoleg mar a “sivatagbol” jon majd.

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://keszuljamerikajovunk.blog.hu/api/trackback/id/tr953571742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bakke 2012.01.19. 00:10:23

Remélem jó volt az utatok és már pihiztek, tudom Dicu, mindig rád fér az alvás :)

Hát, szerintem meglesztek kártya nélkül is, ha van cash :D Johnny Cash...

Majjmégjövökaddigírjatok!

én is akarok! 2012.01.20. 14:26:56

Hello Fiatalok!

Már várjuk a kövi bejegyzést, itt most éppen esik! :)
Ahogy Barátom is említette asszonygyák a ződhasú az igazi! :))

Képeket is szeretnénk!

Üdv: Tomi&Betti

én is akarok! 2012.01.20. 22:54:27

JJJJaaaj de jo nektek Dicum es Zotty!!!

Annyira jo volt olvasni, Los Angeles, meg a sok sok új elmény ami még rátok vár!!!
Hát igen akinek jo fönöke van...:)
Huu es az outletek , Dicum , gondolj neha RÁM is szegény kis munkanélkülire....

Képeket is kérüüüüüüüüüünnnnnnnnkkkkk!!!
Sok puszi és ölelés!!!

Betti es Tomi
süti beállítások módosítása